Sunday, January 10, 2010

posing itu aku...

ok..now sekarang..aku skit pewot..dr pg td..smpi ptg ni..donT know y?? agk tensen la..aku da setat keje seperti biase..da penat bepoya2 mgu lps..isnin ni keje as usual (hehe tingat time skol..membe aku suke gune ayt ni..as usualll..) bile skit pewot..rase cm nk mambuang tp sebenarnye tak.. lagi tensen..keje agk bertimbun..so ni pon aku curik2 post.. bosan... pnat smlm pon msih ado lagi ni..ikot ati mmg nk ponteng..tp mangenngkan tugasan yg menanti aku gagahi jgk..ok actually smlm cousin aku tunang..so aku, adalah antara org kuat smlm..kuat ke?? yes..kuat berposing...cm aku lak tunang smlm..ahha agk semak la u ni..
huhu abs sume gmbr klo bole nk ade aku..seb bek ade abg2 kameraMan yg sporting kan?? huhu
eh eh sporting ke?? huhu aku msih menanti dgn penuh sabar..."eh abg kameraMan mne gmbr2 aku??? tak sbr nk nengok ni..." congratulation my cousin.. smoge u guys smpi ke jinjang palamin n smpi ke ank cucu n ke akhir hayat... bile nk upload gmbr ni?? wuwu.. sbr menanti..

ok cni dlu..(sempat lagi ko on9 fawah???????? eh smpt jekkk..huhu)

da da g keje... baikkk... :(

6 comments:

ezadikna said...

haha...aku tau mest gmbr ko jek byk...

saya fawah said...

mne de..dorg da delete da...... huwaaaaaaa nk gambr...

endahnabila said...

T_T
insaf farah insaf
:p

saya fawah said...

insaf ape ajik??? target aku ok tak?? da lme tak dgr cite die..hahaha target ko ok?? hahhaaha

endahnabila said...

target ko? aku nmpk kereta dia je td. hahaha. target aku? oh aku nmpk orgnya yg berada lebih kurang 2 inci jauh dr aku. weee!!


*_*


farah. jgn gatal plis.

saya fawah said...

hep ajik.. aku tak gatl..aduiiii tak mau la kwn ko ajik..menci..