Tuesday, January 26, 2010

bile ketawa menguasai diri

huhu... masih ade lagi sisa2 ketawa tadi..haha bile kami bertiga berjumpe..haha agk klaka.. masih ade lagi sisa kekejangan otot digahagian perot kerana gelakan kiteorg yg tak henti2 tadi... hurmmmm... ok, actually aku baru jek balik dr berjumpe dak 2 org ni si endah n zee..mule nye hanya kerana ingin melaksanakan tugasan kami..ops slah..tugasan zee actually, itu ade lah perangcangan awl nye... tapi setelah di tmbh dan ditolak, dibahagi sedikit, kemudian didarabkn...maka perancangan awl tadi bertukr menjadi ketawa berlebihan..huhu ok ok..pe yg aku wel2 kn ni..ok suda fawah...

orite slps suku tgsn pada hari ini selesai..
"wat suku?? dari kol 6pm hingga kol 10pm just suku je tgsn korg siap??? "
"hey bkn kteorg k.. zee sahaja.."
" oh ok.."

actually zee kena siap kn assigment die , assigment nye adalah membuat satu video pendek utk dipratonton kn kat lec die.. so aku ditgskn sebagai camera woman n endah dan zee sebagai pelakon dlm video tersebut...huhu maka bile smpi di lokasi, hehe aku ingt kn kerja aku hanya la menjadi camera woman jek.. n endah sebagai pelakon jek.. tapi ini suda bertukr apabila endah menjadi guru bahasa inggeris dan aku menjadi tukang menyebok sbb time itu juga la baru nk wat skrip nye..maka aku pon hanya duduk menengok gelagat mereka..aku hanya menolong meng'ia' kn dan me'nidakkn'....huhuh slps selesai..ops tak selasai lagi sbb esk kena smbung huhu.. ok baru siap buat skrip..dan adegen lakonan akn dibuat esk..maka kiteowg trus sahaja ke mcD.. zee banje..huhu..mse di mcD..pelagi...klo da kami bertiga di mcD..topik perbualan adalah.. gosip,gosip n gosip..huhu ade lagi target, ikan dan mcm2 lagi..huhuh..dan pabila slh seorg antara kami bertanya ttg "perkahwinan"... OmG..
bile slh seorg bertanya,

"korg rase ape paling penting skali bila nk memilh bakal laki?"
"hurm kalau aku, first is kasih syg die kat aku dan keserasian, then kedua baru dompet die..huhu..sbb duit mmg penting skrg ni.klo takde duit sume tak jadi..kn?" seorg ni menjwb..

"btol tu..klo aku first is tanggung jwb die...second baru dompet nye..klo die ade tanggung jwb maka dia akn bertanggungjwb memenuhi dompet nye..."
then kwn yg bertanya td mengangguk2 kn kepala...

wah aku tak sangka...rupenye kami da besar..tak sangka smpi tahap itu kami bual kn.. ya kami da dewasa..sape la antara kite akn dlu melangsungkn ari bahagia tu..huhu..

msih tergiang2 perbualan2 tadi..lawak btol klo diingt kn..
ikan la..flowerhOnt la..laut dlm la..target la..mcm2 perumpamaan diguna kn.. ish2 mcm2 uolls ni..huhuhu

note : ikan/target - lelaki
flowerhOnt - laki yg tak berape nk hensem tp mahal nilai nya
(huhu)
laut dalam - haha yg ini kena tnye la kat zee..aku tak bpe nk phm..




mahal woo ikan ni..huhuhu





huhuhu ni baru ckit..mcm2 lagi perumpaan yg dorg2 keluarkn... adoiii...mcm2 hal...

huhu smpi cni dlu yek!! udah dlu ya..

2 comments:

endahnabila said...

ahaha. oit. jgn bocorkan pape rahsia kita td dan smlam. hahaha

saya fawah said...

ahha baiklah..:P