Sunday, January 3, 2010

oh bosan

salam 2010 uolls..
hari pertama bekerja pada tahun 2010..
agak bosan pada permulaan kerja ni... akaun closing lagi..so kiteorg hanya dok malayan FB,Ym dan sebagainye kat tenet ni..adushh baru je berazam tok menjadi seorg yg workholic..cehceh...takpe..sementara bole men2..kite main2 la kn..
huhuhu...teringgat kamis lps 31/12/2009..bile org2 ni bertanya...

org : farah smbut new year kat mne??
fawah : dok umah jek, berzikir,bce yassin, n bertafakur...
org : haha yela tu
fawah : (smbil tersenyum dan berkata dlm ati "agk poyo la aku
ni.hahahah" serta sambil menahan gelak)

mmg tak kemana pon.. cadang mahu count down ngan membe2 kat putrajaya.. join itu bdk 2 org si mar n yan.. tapi aku ade lagi projek yg perlu dilaksanakan.. mlm tu aku n family celebrate bufday party ank buah ku..kek sudah di tempah khas tok mereka berdua..happy bufday kiki n una.. da besar da ank buat makCu ni..huhu















ni la kek nye..





























sebahagian yang hadir..



time tangkap gmbr ni..ank abg aku 'syukri' lak tergesel2 ngan ku..aku phmm..msti die pon nk kek cmtu time bufday die nti..
huhu.. "abg syukri...jgn jeles k..nti bufday abg..makCu beli kn kek yg sme k.." hehe

4 comments:

ezadikna said...

bkn syukri sorg jek nak...
aku pun nak jugak fara....huhu ;p

saya fawah said...

haha ko kayo..maka beli la sendri..hihi

milo said...

hahaha aku pn nk fara~~~~~~~

saya fawah said...

ala cik mar lagi kayo..cik mar beli sendri la..hehehe...