Saturday, January 30, 2010

Bangun pg gosok gigi..lalala

warghhh..sisa2 ngantok masih ade lagi..
ok tadi..jam 6.30 am.. cm biase klo ari2 cuti begini, waktu iTu la time aku bngun tido..slps da mandi, pakai baju, solat subuh..huhu terasa nk smbung tido blik.. eh eh.. tapi smlm cm dgr2 ade org nk g keje..huhu aku membatalkn sje niat untuk smbg tido td..dan duduk di ats katil dgn memeluk pooH ku yg gebu itu sambil berpikir....'nk g keje ke tak nk..nk g ke tak nk??' dan sekarang... ya aku di tmpt keje.......huhu...smbil melayan nasik lemak..lame giler tak mkn nasik lemak..oleh kerana aku tak nk menghampakan selera ku ari ni..maka pg2 tadi aku da beratur tok membeli nasik lemak mak cik kelantan dpn mayBank tu..huhu terbaik nasik lmk mak cik tu..pas keje ni pe program yek?? hurm..msih dlm perancangan.. thinking2...

ok ari tu punye cite.. shooting hari kedua bersama endah n zee...
akhirnya..tugasan zee siap.. dan untuk sentuhan terakhir sebelom balik is tangkp gmbr puas2..
ok... ni antara gmbr2 shooting pada hari tu.. check it up..





















ok ni tabiat kiteowg..klo da jmpe kamera.. tibe2 jadi gedik..huhuhu



















ok..gmbr ni sume di edit oleh mak ikan!! huhuh mak ikan??? haha slh2.. by endah nabila..


"waaaaa ptg ni nk g mane?? msih berthinking2 lagi ni..hurmmmmmmm.. yesssss ideA.. :-P uhuhuh.. "
" pe die, pe ide??"
"oh tido je kot, sbb gaji da abissss" huhuhu
"yela tu..kang tibe2 da smpi botani" huhuhu
" ye saya tak tipu"
"yala tu.."
huhu baik lah..nk smbung keje yg tergendala kerana asyek dgn blog ini.. udah dlu yek!!


2 comments:

endahnabila said...

kau pggl aku mak ikan farah? haha. mak ikan tu zee la. aku anak buah dia pertama. kau kedua. huahuahaua

saya fawah said...

hahahha..aku lak..aku tak nk dicalonkn la..hahahha..cukp la kowang berdua..ahahh