Wednesday, January 6, 2010

jahat kah??

ok..post kali ini agak emosi ckit..
ape kowang wat klo kowang slalu di tuduh perosak umah tangga org??
huhu... cian membe aku sorg ni...sek2 die je yg dituduh..nak2 dituduh lak oleh membe sendri... rase nk sepak..we we..'klo kowang kapel ke tak kapel ke ape kena mengena ngan die??' lain kali cermin la diri sendri sebelom menunding jari kat org lain..
akak bkn ape nyah, eh tibe2.. cume rase terkilan la.. ade ke patot membe sendri menuduh yg bkn2.. membe aku ni pon satu hal..die ni mmg suke jd org tgh. antara org ni dgn org ni la..antara org tu dan org tu la..haishh..kdg2 bkn la die offer diri jd org tgh..tp org ini dan org itu la yg sebok2 menjadi kan die org tgh.. hurm lantak kowang la... moral of da story "jangan sebok2 hal org..n tak yah sebok2 tolong org"
kan kan..






















tp klo da org tu mintak tlg,kite lak wat tak endah.. nti kata kite abaikan die pulak..haissshhh..cmne ni...smbil wat muke cmni














"eh eh i tak salah k.."

4 comments:

ezadikna said...

membe ko nyer cite ke kak??? huhu agak konfius disitu....pesanan utk membe ko tu, pencen jela jd org tgh...xyah layan hal org ni....wat hal sendiri suda...nant kite gak yg susah....;p

saya fawah said...

kwn aku la..takkn aku kot..ehehhehehe
yela kak..nti aku suh die pencen ek!!
aja2 fighting...:)

endahnabila said...

tibe2 ada nama aku disitu. :p

saya fawah said...

hahaha...
tu la pasal..nmpk sgt aku slalu ingt ko ajik ;p