Sunday, June 27, 2010

sadisss...

kuang asm la German ni... bantai 4-1.. kesian england aku..wahh england AKU?? huhu... buat second time aku tgk bola untuk WFC2010 ni au..first, time Portugal vs Brasil ari tu..CR punye pasal kan..hehe.. ok pahm² je la...sume start kol 10, tak pon kol 2 pg..mne la aku thn nk berjage..baik aku tido...Antara German n England, mne kah menjadi pilihan dihati?? huhu semestinye la england beb.. walaupon beckham tak beraksi.. tgk beckham kat tepi pdg pon ok what?? huhu.. segak bergaya si beckham..waaaaa nangesss... skali kalah lak mlm td.. si  pengadilnye tak adil langsung... agak emo gak la tgk game mlm td..ishhh.. klo tak da 2 da England..  huhu..sadis..


 aik..nk gak selit beckham... walaupon die tak beraksi smlm, tp die dtg memberi dorongan kat team die... sweet gilerrr..=)


 lampard pon beraksi ngan cemerlang smlm.. tp tak sehebt beckham la... huhu

tkpe ade lagi satu team..go CR go..eh slh, go portugal go... 

aku arap kn ko je ni CR..men lek lok k..hehe..tibe²..

2 comments:

ezadikna said...

hahaha..team england ko tu memang team ayam...kalau kira pun gol yg kontroversi tu englang tetap kene balik kampung...hahaha tak leh lawan dgn kehebatan jerman kesayangan aku...huhu ;p

saya fawah said...

we we.. ko tgu la kekalahan german lak... ko tgu.. akn tibe mse..huhu.. bile la klose nk patah kaki ni..hakhakhak..