Thursday, June 3, 2010

berjimba ( ini sabtu punye cerita)

ok sabtu lak... penat smlm tak abs lagi, ssh giler pagi tu aku nk bngun.. oh yekk..mlm pas main badminton kena tido umah yan, teman kan die tido sbb mak die takde.. maka pas men badminton smlm aku n mar pon terus je g uamh yan.. kang tak dtg, nangis lak tido sowang2.. huhu seram giler jalan nk g quarters tu.. mne tak nye da kol 1 pagi kot jln situ berdua2 an ngan mar..huhu.. aku mmg tak pdng side miror langsong..aku redah je..bpk laju aku tekan minyak "wassup kak" aku tu..huhu sume lobang aku langgar.. mar pon cuak je dok sebelah..haishhh..
ok jadi pg2 lg da bgun sbb nk balik umh.. pas solat sume aku n mar pon pualng la ke umh..bile smpi je umh..mandi2 sume.. bammmm.. aku pon tido blik..wahhh ngantok giler..set la alarm kol 10.30, bile alarm berbunyik postpone lagi dan postpone lagi dan postpone lagik.. smpi la kol 11.45..oh noo... aku nk bersiap2 ni g umah mell.. ari ni die kawin... kena g jugk.. aku tak kire... nk g jugak.. ok, maka terpaksa gagah jugak tok bangun.. da janji ngan ijat sutun n hamidah nk g sme..kang kena maki lak klo tak g..huhu..
ooh yek..congratulation to mell. yg sememangnye cntik sngt pada hari tersebut..huhu..

 
see cntik kn..hehe tahniah pn. mell

antara yg hadir..wink²

huhu..setelah tibe..mari la menjamu selera, then sementara tgu pengantin berarak, terjumpe la beberapa rakan2 lme time skoll dlu.. huhu lme giler tak jmpe dorg..winduuu..huhu.. pas da lpk2, tgk pengantin berarak, salam2 ngan pengantin..(org kata amik berkat)..hehe..ok benti mengarut.. seperti biase la, seondaway pulang, ade je yg akn ajk melpk di mulan tu ha..ok "milo ais satooo".. huhu.. da kol 4 bawu ingt jalan pulang ke umh..ok.. vroomm blik umh msing2.. 

malam.. ok saat ditunggu..huhuh BBQ bersame rakan2 serdang..huhu happening giler.. sedikit kecik ati pd mulenye.. tp da ok da... aku kn mara kejp jek...i know la aku tak bg bnyk komitmen.. tp aku de hal ok.. bkn sje2.. ok stop it.. tp wa tetap tak puas ati der.. ok ok.. cukup.. seperti biase la, keje2 mengoreng serah kn pada kami yg perempuan ni.. setakat goreng fresh fries pedehal sgt.. huhu yg pling best bile buat meetball menggunakan burger..ahhaha agk kretif di situ..huhuhu.. menu pada ari tersebut, :
*ayam BBQ, sosej (tq aj yg sanggup bsh lenjun n piah jgk..then kwn yg lain yg mengipas ayam tu)
*ikan bakar
*spageti (yg mmg sedap gilak) tq wawa..+ meetball (buat sendri ok)
*meehun (jimah + miza)
*satay mulan ( awokkk )
*kerang stim (eh yeke)
*sandwich
*fresh fries (wajib kot)
*pencuci mulut  buah²an + *kek yg sedp (sponsor by jimah) + *aiskrim dan cone nye..(sponsor by somebody jugk)
lagi ape ek.. terase mcm bnyk sgt mknan mlm tu..haishhh.. tp tak mkn bnyk pon...
BBQ yg dihadiri oleh sume budak serdang..ops ade la 2,3,4 org bkn org serdang.. lbh kurang dlm 38 org sume nye.. mlm tersebut gak, ade sambutan hari jadi untuk dak2 yg lahir pada bln 5..hehe  happy bufday to muin & fendi..
then acara lain yg ade selain mkn2 adalah cabutan bertuah.. dan acara penutup adalah..yg pling aku suke sgt dan yang lain dan tak bukan adalah acara tangkap gambr..hehe posing time..huhuh..


see..cian die..hehe lenjun suda..

nyum2..

saya tlg goreng2 jekk

aku yg happy mlm tu..happy ke??


mkn time..mse nk kenyang giler kottt


meetball buatan..niceee

ank sape ni..wajin nyeee.. hehe wawa & ijat sutun



ni tokwan buat.. tp tak rase pon..kerang stim T__T

sume yg hadir mlm tu.... thanks kpd sume.. kite kwn selamanye.. yg ini edit by aj koT.. tp sedikit kemekk.. tkpe².. but nice..hehe =)

2 comments:

ezadikna said...

mana ko dpt gmbr ramai2 tu??? mahu jugak....kecik ati tu aku tau...klu gado bes tu...hahaha

saya fawah said...

sengal ko.. ha sila la amik sendri gmbr kemek tu ek..hehehe