Wednesday, June 16, 2010

award oh award...

yeah sy dpt award..award apekah?? "grammy award ke"?? oh tak.. ini la awardnye.. hehe tq dikna sbb bagi award ni kat aku...


 
1. buat entri terima kasih atas award yang diberikan
2. berikan kepada 10/20/30 orang rakan blog korang
3. beritahu kepada rakan-rakan korang bahawa mereka memenangi award tersebut
4. ceritakan 7 perkara mengenai diri sendiri...

  oh ha..ade lagi..kena selasaikan tugasan yg diberi..
maka........
trima kasih sekali lagi kepada dikna kerana sudi memberi award kat blog i yg tak seberapa ni..hehe :p

rasenye nk bg award ni kat:
cik mar
endah
farah latif
3 je bole..huhuhu

oh yer.. 7 perkara mengenai diri saya yg perlu diketahui..  hurm ape ek??

i) saya seorg yg pemalu...huhu kadg² ok.. yela..sy mmg pemalu la.. dr dlu lagi.. haishhh.. ye btol..sy mmg pemalu..hehe =)
ii) sy ade 5 og adik beradik.. dua abg dua kakak.. and im the youngest.. klo da youngest, korg rase aku mnje tak?? erkkks pelisss.. ye..adelah sedikit...
iii) sangt la suke kat beckham..tatau nape.. kdg² cinta tidak memerlukn sbb..hahahaha oh stop it fawah..
iv) ini serius... sangat la tak suke org mungkir janji.. ape yg korg katakn adalah janji..bile mungkir, leh wat aku marah sgt au.. huhu
v) ok keras diluar tp hakikatnye lembut didlm... haishhh tak suke nye
vi)  aku seorng yg penakot..giler penakot.. ntah pape..klo ade cite hantu² ni sume wa mmg tak layan la kan der.. klo tgk pon msti aku tutup mata..tgk kat celah² jari jek... 
vii) lagik. luv cokelat giler babeng... tak kire la ape pon.. coklat ke, kek cokelat ke, cokelat ceceh strawbery ke..huhu..ape² jek pasal cokelat.. i loikeeeee..

selesai sudahh... euwwww =)

2 comments:

ezadikna said...

huhu bagus..pandai cik farah buat...ada lagi satu yer award tu..sila amik..jangan lupa letak kat sidebar ko tu ek...tq..:)

saya fawah said...

sidebar yg aku tak reti ni... ajr ckit...