Sunday, May 9, 2010

selamat hari ibu....

masih belom terlambt rasenye nk wat entri pasal hari ibu ni..hehehe
hurm..uolls bagi ape sempena hari ibu ni?? uolls celebtare kat mne sempena hari ibu ni??
aku?? aku celebrate kat umh jekk dgn family tersayang...ok semalam ahd, mgu kedua pada bln mei adalah "hari ibu" bagi seluruh malaysia.. ops dunia or malaysia?? itu aku tak bpe pasti..hehe..
hari ibu diwujudkan bagi menghargai jasa ibu.. maka, org yg pling sebok utk celebrate hari ibu ni msti la aku n kakak2 ku.. menjadi kebiasaan setiap tahun kami sekeluarga akn meraikan hari ibu ni bersama2..ari sabtu semasa ketiadaan parent ku kerana mereka blik kmpg melihat pak ngah ku yg kurang sehat.., ingt nk celeb ari sabtu, but terpaksa di postpone cos. lihat ini ----->

sabtu...misi pon bermula

misi pertama.. pergi carik hadiah yg sesuai tok my mum, dlm kepala otak kami adik beradik mmg nk belikan mak handbag, so crik la smpi lebam kat JJ.. maka terjumpa la satu handbag ni, maka handbag CR menjadi pilihan, fuh ssh gak nk crik handbag tok mak aku ni, takot tak berkenan lak kang..then terus la ke kaunter services tok mendapat kan khidmat balutan..huhu..misi pertama is done..

misi kedua menyusul.. mengambil cup cake yg ditampah khas for mother day, dari Equine ke shah alam..flyyyyyyyyy.. oiceh bkn fly..drif sahaja dgn wassup kak ku itu..hehe.. sesampai shah alam tgk cup kek tu..ok nice..so misi kedua is done..

on da way blik, call mak..
aku : "mak kat ne??"
mak : "kat kampung lagi, nk blik la ni, kenape?"
aku :" hurm takde pe.. takpela..cpt blik" (oiceh..cm mak aku slalu buat kat aku..hehe)
mak : " ha ok bye"

perbualan ini di rakam pada pukul 8.00..maka dari melaka ke serdang msti la mengambil mse sejam setengah..maka niat utk celebrate pada mlm tu dibatalkn.. maka buat je ari ahd..huhu

bertambah meriah, bile ade sedara - mara..maka sambut beramai2.. dan kami ade 3 ibu yg diraikan semalam.. mak, busu & mak long.. gmbr akan di upload soon..


for my mum..
selamat hari ibu mak..
i wish... semoga dipanjang kan umo & dimurah kan rezeki..
semoga diberikan kesihatan yang baik..
kurangkan bebelan ya mum..
i know i tak dgr kata sometimes..degil
but i try sebaik mgkin tok dgr kata mak..hehe
i know, saya selalu rase grm klo mak suh balik cpt & tak kasik blik tgh2 mlm klo g mne2
but tu tok kebaikan sy jgk..
walau ape pon.. u re cool mak..
mak adalah mak yg paling best sgt didunia ni..takde mak yg sme n best seperti mak sye..
i love u so muchhh..4 eva n eva..



No comments: