Thursday, February 4, 2010

Nafsu yg tak dpt dithn2 lagi

Oh ok..entri diats kedengaran agk lucah sedikit bagi org2 yg berpikiran “biru”..cm uolss..huhu cube berpikiran positif sedikt..ha berpk la cm saya..huhu ok suda ko fawah…


kelmarin…kowg penah dgr carbooT sale?? Cartboot sale ni familiar giler kat upm ni..nk2 org2 yg bekerja kat upm ni ha..n student2 jugak..then kelmarin jgk aku n kengkwn opis pon menjelajah la cartboot sale itu walaupon aku kekurangan duiT..ok caboot sale tu ala2 espo la..ade org jual2.. mcm2 yg dorg jual.. yg paling bnyk baju2 yg cntik2, brooch, make-up2, tudung2, tudung salji, ok tudung salji tu aku tokok tmbh..dan mcm2 lagi la benda yg dijual nye..

Fuhhhhhh.. aku mmg tak dpt menahan diri la kn..bkn kah aku berjanji tak nk soping yg bkn2..?? taip tapi.. kowg tahu je la kn..wlupon name je window soping, takde makna nye nk tgk2 jekk.. btol tak?? Huhuh penat lelah aku menahan nafsu akhirnye kecundang juge..


Oh what the fish.. mule2 belek2, pastu pegang2 then try2.. ade la satu benda alah ni.. mmg da lme nk beli..tp mcm klo tak beli pon takpe..sbb yg lame tu ade lagi ckit.. ala si mascara ni.. tak penting kn?? Tp penting bg org2 yg kuat bermake-up.. tidak pada aku..acehcehceh..di waktu sempit2 begini mascara bkn la benda yg sje2 je bole dibeli..tetapi.. ok kowg dgr dlu..sedang aku membelek2 maskara tersebut..dlm ati aku berbisik.. “what the fish man, mascara ni ade vibrate?? Bia betik..” then tanpa disuruh akak penjual tu pon menerangkan keadaan yg sebenar..mugkin kerana jelas sgt muke terkejut aku kot.. “dik, mascara ni ade vibrate, sbb dgn adenye vibrate tu bulu mata kita akn melentik dan lbh pjg.. tgk akak pakai..” smbil meletkkn mascara di bulu matanye… perghhh siot..agk pjg la bulu mata akak tu..aku pon ape lagi..mentry2 la di bulu mata ku yg tak berapa nk ade ni..OMG.. tak ku sangka aku ade bulu mata?? haha ok yg tu aku tipu.. da sah2 la aku mmg ade bulu mata..cume tak cukup pjg je.. dan tanpa berpk pjg aku trus mengeluarkan rm50…waaa tu duit perbelanjaan aku tok minggu ni..oh tidakk..maka aku hanya ade rm20 sje utk dibalanjakn mgu ni kerana mascara tu berharga rm30.. acah mak labuhh.. aku soping dan terus soping..aku borong brooch smpi 10 jenis..mmg syok.. tp jgn slh sangka..aku beli tok mak n kakak aku jgk.. ank n adik mithali kn saya? :-P

Ni r mascara tu..mangkok btol.. takpe2 aku redho jekk..



























Hehe.. bile kakak aku blik..trus aku suh die bkk mascara tu dan dgn terkejut beruk nye die mancampak mascara td kerana terperanjat dgn vibrate yg ado…hehe (agk hiperbola disitu)..







hehe pjg tak??


Huhu kowang ade??

No comments: