Monday, February 22, 2010

ladies day out..












ok..sbnrnye mls nk wat enri ni, sbb dikna da wat.. tp ni versi fawah pulak!! kn kn dikna!!

huhuhu..baiklah.. jumaat mlm yg lps..yakni bersamaan dgn 19 febuari..aku dan beberapa teman yang lain iaitu dikna,yan,mar n ijat telah bercanda di taman warisan..yer taman warisan yang dkt putrajaya tu.. ni sume idea yan kwn ku yg makin comel skrg... die tu ade masa2 mengidam sesuatu tanpa dijangka.. ni la salah satu contohnye..kali ini die mengidam roti john di taman warisan..roti john kat situ mmg best.. try la..ni kali kedua koT aku promote psl roti john tu..huhuhu..ok.. dan kerana sponser pada mlm itu adalah yan, maka aku turuti sahaja..hehehe..turut terlibat mengsponser pd mlm tersebut adalah dikna..tq kerana sudi membelanja satey Hj Samuri mlm itu.. aku sgt suke satey tu..nyum2.. dek kerana nafsu yan yg begitu besar, walaupon bdn die kecik dr aku..maka die pon mengorder roti john besar 3.70 sato..untuk sorang satu.. gler la dak kecik ni.. kami yg lain turut terperanjat..bia beTik..ingt aku hape?? heheh.. dgn bertungkus lumus nye kami pon memakan roti john tu..puas aku sumbat ke dlm mulut..akhirnye kami tewas.. sume meninggalkn baki 2 potong roti john..klo di kumpulkn kembali..maybe bole jual blik kat meja sblh.. ooo ye kwn2..lupe lak aku nk sedekah kan sisa2 roti john kat mamat sebelah tu kn.. mamat sebelah?? ade la cite die tu..
















seperti biase la..klo kami sudah berkumpul, msti la msing2 sebok bercerita.. yang paling klaka disaat mengimbas kembali kenangan disekolah..huhu.. gelak tanpa henti.. agk kekejangan perot ku kala itu..(huhu ayt nk skema ajekkk..) tp ape pon..aku enjoy mlm tu.. kowanglak?? lain kali kite kua lagi cmni k..rindu saat2
itu.. huhu

baik.. cni dlu :-))


No comments: