Friday, August 6, 2010

garam??

mesti tgk ok!! terbaik..huhu

ok semalam rase nk sgt3 tgk cite angelina jolie ni..ok angelina jolie is salah satu peminat aku, ops salah2..aku mmg peminat/fanatik die..kalo bole sume cite yg ade die, mmg nk tonton...  tgk tajuk "salt"?? what the what.. tiru ayat ijaicool ckit, huhu..then tgk triller, mcm best.. biasek la, da nme pon anjelina jolie. mstila lbh kpd aksi2 kn.. then dak opis kata cite ni best, maka tak lps kan peluang la, pe lagi kena tonton ni...
jadi uolss yg suke sgt tgk cite yg aksi2 ni, kena la tonton.. best mmg best, tp akhir cite ni cm tergantung ckit, ooohh maybe ade "salt 2" kot.. agknye...huhu..

3 comments:

milo said...

i like it! haha sbb aku suke die yg seksi ni..haha

dalam salt aku suke action die..n time die thn mara mase tgok husband die kne tembak..aku rase time tu..kemarahan die da memuncak da..cian kan..huhu

saya fawah said...

waaa da tgk jugk ye mar..hehehe..
best kan.. aah time tu pon best dol..suke angelina jolie..like!! hehehe

milo said...

like like like..die sgt cantik! hehe