Thursday, July 8, 2010

my name is...

my name is earl..ops salah.. my name is farah nur ain binti ali.. ok ini bkn ape, sje je nk gthu satu dunia ini adalah name aku..oh tak tak, sbnrnye, tadi... kerana kerja yg tak berapa nk ada dan jugk kebosanan yg melanda, maka aku pon g la searching kat FB name aku, aku nk tgk bpe ramai org yg nme nye sme ngan aku...haish betapa takde keje nye aku ari ni.. ade la dlm 5,6 org name yg sebijik sejebon ngan nme aku..huhu.. (ala budjet name ko sorg la cm tu an fawah) eh tak la... mmg ade, kat skol dlu pon ade gak junior ni nme sebijik cm nme aku.. selalunye aku jmpe, nur farah ain, farah ain,, cmtu la..kire nye, name aku cm jd tunggang langang la.. huhu whateva la..
huhu tp ada apa pd nama...?? ha korg suke tak main kuis kat FB tu.. aku suke, tp da lme da tak main..bkn musim katanye.. huhuh tp terjmpe blik kuis ni.. kuis tu ada apa pada nama??aku pon tulis la nme aku kat kotak yg disedaiakan dan jwpn kuis tu adalah ini :-

" Kamu adalah seorang yang suka berbual-bual. Bila kamu mendiamkan diri, teman-temanmu yang lain akan bertanya, apa yang terjadi padamu? Jangan marah, mereka cuma nak ambil berat tentangmu. "

agak kuang asm disitu la kn..tak dinafikan aku mmg la cmtu, tp bising pada org yg tertentu dan pada tempat tertentu shj ok..ok la aku nk ubh la..jd seorg yg pendiam..huhu
tp aku da bnyk kali try, tak berjaya jugk..mengapakah?? ade tips² tak..uhuhuhu.. berila satu dua.. uhuhu



ye ye.. aku diam skrg...msti ramai yg sonok kn!!..

No comments: