Sunday, July 25, 2010

sunway lagoon

i jenis..klo da ckp ngan i..tu sume dikire janji la kn..hurmmm.. eh tibe² je ko ni..nape we..ketiba²an jek..ok itu selingan..wahhhh bdn wa skit² ni der.. sume angkara sunway lagoon pada ahd 2 mgu yg lps...baru ari ni  terasa nk cite..huhu da basi la kirenye.. tp nk cite gakk, tak kire2.. seperti yg dijanji kan, ahd ari tu aku dan rakan² kolej menyerbu sunway lagoon..bermain², bermandi - manda..manyak syok.. dan isnin, selasa hingga rabu, kamis dan juge jumaat & ditmbh pulak men badminton jumaat mlm nye..smpi la ke hari ni, aku dpt adiah yg "best" iaitu sengal² seluruh badan... terbaek wokk..dek kerana bermandi dan bermain tak hingat dunia lah aku jd begini..adoiiii.. tp mmg release.. jmpe membe kolej yg lme giler tak jmpe, mcm² cite baru yg diupdate sorg demi sorg..huhu..then menjeriT tak hingt dunia time naik roller coster n topgun.. mmg best..smpi kua ank tekak n air mata time naik top gun tu.. aku betol² happy..berbaloi² rasenye byr rm 60 hinggit tu,..huhuhu dr pg smpi la ke ptg menikmati sunway lagoon, maka kami akur, kami jugk perlu mkn..perot dah berkeroncong mendendang kan lagu "u drive me crazy" by Farah Spears..upsss tak tak by Britney Spears actually.. pg tu hanya mkn sandwich & pop corn shj...so lunch kami jam 5 ptg. itu pon mkn mcD kat sunway pyramid..phm² je la, klo lunch kat dlm sunway tu mstI la mahal kn..byg kan nasik goreng rm 10.00.. aku penah mkn pon time g ngan family dlu..di sbbkn kali nk g ngan membe & duit pon mcm tak berapa nk ade, baik aku lunch je kat lua..hehe.. kedekot punye fawah.. bkn kedekut la..jimatt...tp yg pentinggg i happyy oulsss....puas sgt ari tu.. 
schdule pada ari itu.... smpi terus beratur kat kaunter tiket on9.. sbb kn kami da beli tiket melalui on9 shj, maka kami dpt jam scan tu cpt ckit berbanding org yg baru nk beli tiket.."waaa bkn waktu gaji pon ramai org ma".. giler ark.. da dpt jam scan tu, eh jp, jap scan ek nme nye??? ooo agknye la..da dpt jam tu then terus msuk... tak sbr ni..acara bermula dgn, bermain segala jenis permainan sebelom bermandi manda. first naik kasut tu, benda pusing2 yang sgt laju, then naik dinosour yg leh terbang tu, yg ni rileks skit. then naik roleer coster..ok yang ini takot..smpi terangkat2 bontot ketika naik benda ni... "ya allah ya allah, allah huk akbar" terdengar di corong2 telinga aku..oo rupenye yan yg duduk di sblh aku yg menjerit2 tu..huhu..walaupon aku takot, smpt gak kerling ko disebelah yan..takot pape terjadi kat ko jekk...ahahaha.. padahal aku mse tu da tkde suara da nk kua kn...da jerit sehabis baik da time tu..hahahaha.. thn naik  fun fair..bak kata ila membe kolej aku, tak mencabr la naik benda tu..aku tak kire, aku nk nek jugk.maka die pon terpaksa la redho..hahaha..bole nmpk satu sunway tau klo naik fun fair yg tak mencbr tu...hheheh. da tu penat bermain dan berjalan di wild animal time untuk mandi pulak.... yeah... da nmpk air pe lagi, segala jenis glongsor nk try... hehehe..syok sgt.. da abs sume tmpt mandi kiteorg jelajah, dan rasenye banyk sgt telan air, tangan pon da kecut, maka cpt2 la salin baju...hurmm dan lagi, satu benda yg mmg nk naik, tp takot telah pon kami berjaya naik jugak is top gun... menyesal naik, tp nk naik lagi..cmne???..huhu.. sbb kan benda tu jugak la, bdn2 ni skit2 menahan diri dr terjatuh, walaupon mmg la tak jatuh kn.. dorg kata nk g lagi...hehe.aku suke tu..mari2 jom g lagik..klo de kesempatan yek!!... waaa sengal2 tu msih ade lagi ni.. klo dpt massage kan best..T__T...


 yeah..kami da smpi...berAtur tok mendpt kn jan scan ye kakak!!

ha inlah die..

Benda pertama yg kami main..cawan pusing..penin wooo


fun fair time..muke gayat je msing²


yeah..kami sume smngt nk nek roller coster...


yeah..crik mne kani???? huhuhu


pop corn sebagai alas perot...

waaa penat berjalan..fuh

skali jmpe lak binatang pink yg kiut ni... huhu


posing jp yekk...

seb bek ade ila yg cpture gmbr²..sbb die tak mandi...katanye mslh perempuan..hahaha


waaaa..berkurun tgu air dlm timba tu jatuh..huhu


nk naik ni, beratur punye la lme... aduiii

penat bermain..kami sume bersantai....

wild animal.. hurmmm mcm² bau ade...

time balik... penat da niiii..babai sunway lagoon..

bile² kite g lagik k... buat gath kat cni pon ok jugk an an an...




2 comments:

Anonymous said...

wah seronok nye korang...

~chibi maruko chann~

saya fawah said...

aah...mmg sonok la chibi...