Thursday, April 15, 2010

:(

jumaat ni bkn lagi jumaat yg aku idam2kn..walaupon esk cuti, tp ari ni aku blurr sgt.. penat, ngantok..aku mmg takde mood lgsung nk buat keje...
ok smlm aku cuti..sbb nk anta mak n abh aku ke airport untuk menunaikan umrah...
pagi2 aku da bngun..dlm kol 4 cmtu.. sbb fligt kol 10..so kena akde kat sne dlm 7.30.. then aku n family sume bertolak awl n solat subuh kat KLIA jek..spjgn perjalanan, ati aku berkata2..'jgn nangis fawah.. mak abh g 2 mgu je..lek r der' ... ok aku tahn2 n pendam jekk... konon....
sebelom berleps, pagi tu kite org sume breakfast kat sne.. garden food tu sume dipenuhi oleh family2 aku jekk... lame suda tak mkn ramai2 cmni.. abg n kakak2 serta sedara mara sume ade time tu.. aku ok lagi time tu..
ok yg ni bab mmg aku tak suke.. sesudah breakfast, kiteorg sume pagi la di balai berleps.. setelah bacaan doa selesai, sume sebok bersalm-salaman.. aku pe lagi, dgn tak terbendung da air mata ni, sambil menyalam dan mencium kedua2 belah pipi mak ku smbil menangis tersedu2.. kemudia menyalam abh serta mencium kedua2 pipi abh ku pula.. dan air mata mengalir laju lagi... teresk2 aku time tu..mse tu mmg malu..sbb sume pndg.. tp aku tak dpt nk thn da... nangis ku kian menjadi2.. mse lambaian terakhir, aku msih menangis lagi.. 'ish cukup2 la tu fawah'...kata ku dlm ati lagi.. ank buah aku yg msih kecil yg tidak mengerti ape2 tu pulak..asek berkata " asl makchu nangis..??" berkali2 die ulang ayt tu.. rase time tu nk je smckdown je die..huhuhu..semestinya la die pelik dan hairan..seb baik la una ni kecik lagi..klo tak da lme aku kasik scokeslam..huhuhuhu..
mak abah.. org, doakan supaya mak n abh selamat smpi ke tanah suci dan selamat pulang ke tanah air...serta dpt mengerjakan ibdat dgn sempurna dan diberikan kesihatan yg baik2 semasa disana... amin... miss sgt2 ni.. :(

3 comments:

ezadikna said...

lek ar der...tabahkan hati, kentalkan jiwa....nant mereka pulang la....jgn sedey2 ek...chaiyok2...:)

saya fawah said...

aku try la ni der.. huhuuhu.. aku kn da besauuu.... huhuhu

ezadikna said...

hahaha....yer btol, da besau aka tua....;p