Tuesday, April 27, 2010

duh

duh.. mgu yg agk memenat kan... sabtu n ahd yg lps aku berkampung kat umh cousin aku yg bakal melangsungkan perkahwinannya sabtu ni.. sebok menolong ape yg patot, sedikan door gift bg tetamu yg hadir nti, lagi yg paling aku excited time bungkus2 adiah untuk lucky draw pada majlisnya nti..hehe seronok sgt bungkus2 adiah ni, mule la aku mengeluarkan bakat yg terpendam dgn membungkus dlm pelbagai cara..hahaha.. ntah ape yg jdi nye...



lbh kurg cmni la..huhu


2 mlm yg lps g lagi umah die, untuk berinai. as ussual, mak long aku yg mmg terkenal dgn inai nye akan memupuk inai tok bakal pengantin mlm itu.. dan tukng bwk nye semestinya la akak aku, so aku pon selit skali la mlm tu..hehe.. dan tugs aku ialah membungkus 2 lagi hamper yg diperlu utk lucky draw nti..


haishhh.. mlm smlm pulak bagai nk rak crik adiah die, ahirnye dpt jugk yg berkenan..hajat dihati nk crik baju untuk majlis die, bju aku yg da ditempah untuk dipakai pd majlis nya, tibe2 sje tak muat.. oh shit..bdn aku da kmbg lagi ke?? mne mungkin.. sah2 tailor tu yg slh ukur.. ni yg aku geram bangat ni.. takde mood da..maka kena la beli bawu..huhu terbang lagi duit aku.. tp tak kesampain sbb da mlm sgt..mlm ni pulak kena pulak amik kek bahulu kat putrajaya bwk ke umh die seterusnya sabtu majlis pernikahan dan ahd majlis persandingan.. duh... kena amik cuti lagi la gamknye nti..hehehe..alsan je ko fawah.. tp tkpe.. aku enjoy..

"waaa da nk kawin ko yek... cik muni..ops lg sehari da jd pn muni..derrr janggal siot"
"maka kurang la ahli dara dlm sedara2 kite.. tgal la aku n nana yg msih dara.."
"sakdiah leh la join club dara aku nti..hehe"
"aku doakn majlis ko nti berjalan dgn lancar, dan berbahagia hingga ke akhir hayat.."
"bile aku nk kawin lak ni?? perghh statement..." hehehe..

alalalala comel nye swan niiii... =)

No comments: