Saturday, October 26, 2013

kerja

assalamualaikom.. ade org tak?? hahahhaa.. yup sy tahu sy da lme giler tk bkk ini belog.. maafkan saya.. ah baget sje aku ni.. ayt pon da lain mcm da aku ni..al maklom la..lme sgt tak update.. smpi kn lupe cra2 nk log in td..mujur la aku ingt lg user n password..kahkahkah..
agk nye nape aku berdiam diri selama 2tahun beberapa bln ni ha...?? haaaaaa.. tu nme nye aku bz dan sgt mls nk update dan tiada mse tok aku bazirkn tok update blog ni.. kikiki..gelak pon da mcm2 pensyen da..maklom la.. kta pon da 2 thun lbh tak keudara..puiii.. oh ye.. hobi sy skrg ni mmg suke meludah je..puiii.. astagfirullah al azim.. ni sume ikot trend babe.. jgn slh kn aku kehh...
yup.. title nk gmpk..pe brg ari sbtu keje kn?? yes aku thu mmg tu la persoalan die skrg.. aku ot babe.. ot?? damn..tk penah2 nk ot.. skali dlm 2 thun ni ko mula ot?? yup..kini jadual aku tidak seperti dulu lg.. sebulan skali aku kena bertugas di kaunter golf UPM tok memungut hasil2 yg bakal dilaburkan oleh org2 kaya di sini..HAHAHHAHA..(gelak kaya) terasa sgt kaya bile berada di pdg golf dan berbuggy di sini..hahahahha..
demi mengisi mse lapang aku di sini..baru la aku tinngt pada blog ni..klo takkkkkkk.. weekend cmni, tkde mkna aku nk mnghadp komputer dan mengupdate blog..oh tidak..aku bkn org yg cmtu..nk update blog dimana2.. hahahaha.. ini semua poyo (lg satu ayt trend).. walaubagaimana pon.. mybe akn ade bnyk mse ugk la nk update blog..tu pon klo aku bertugs cm weekend ni lg..
utk tatapan sume.. aku saji kn uolls dgn gmbr aku berbuggy..  cekedautttt..

gah tak gah aku naik buggy pakai kurung.. huhuhu

ok smpi sini je..mak nk closing ni... nk jenjln naik buggy..best pulak..fresh air je.. kata pon tkde pintu n tingkp..mahu nye tak fresh air.. adios

No comments: