Sunday, October 31, 2010

selamat pengantin baru kwn2 ku

huhu..lme giler rasenye tak update blog… da bersawang2 da blog aku.. fuh fuh.. tiup kanan n tiup kiri..dengan gaya tiup habuk ye kwn2..ternyata mmg tebal habuk blog ni..huhu..oh yer maklom la, aku kini sudah berpindah sekyen kewangan yang baru, jadi kat cni aku sentiasa bz, smpi kn nk update blog pon tak smpt..pasal raya lagi la tak berkesempatan nk wish apentah nk upload gmbr raya…huhu maka ari ni. ari mgu yg penat dan teringin sekali mencoret kan sedikit cite2 di blog maka ku turutkan ati yg meronta2 ini untuk mengupdate blog..
dear blog, ari ni adalah ari yg penuh bermakna dalm diari kehidupan salah seorg rkn2 sekolah ku. “Shahidatun nabihah, semoga kamu berbahagia ke akhir hayat bersama2 en khairy kamoh”. Maka aku tidak melpskn peluang untuk menghadirkan diri untuk ke majlis bernahagia mereka bedua.. tahniah biha sbb da jd isteri org..biha ni kwn sekolah smks dlu.. until now, still jmpe bile ade renion2 bdk2 serdang. Sangat cntik tema kaler yg die pilih… pink purle.. walaupon ko da curik kaler fav aku tu, tp ko ttp cntik td.. huhu.. dr ati yg ihklas, td ko mmg cantik weeee.. huhu seyes.. bebaju pink..huhu comel..
yg hadir selain aku, spt biase msti la ade dikna, yan, mar, dan eja kn..huhu..yg pling mcm terase reunion, sbb mmg ramai sgt kn sks dan smkss yg hadir tadi. Kirenye cm reunion sks dan smkss la..huhu mmg best dpt jmpe mereka2 sume.. baik laki dan pompuan.. huhu.. as asual jugak klo da ddk sebelah eja n dikna, automaticly ade je perkara yg nk di gosipkn..haishhhhh..mcm2 kata2 pujian dan kejian yg keluar dr mulut mereka2 ini.. cth nye…

aku :  “cntik nye die skrg..” smbil tgk sorg kwn lame ni ( aku baik ckit kn, sbb kata2  
           pujian je yg kua)
dikna : “we ko tgk la, gori2 da dtg” smbil menjeling gori2( haishh dikna, tak baik tau)
eja : “oh die la yg ko hide tu ek” smbil ckp kuat2 time aku slm bdk yg kena hide TU..
(jahat punye org)

mcm2 pangai bile da berjumpe ni..huhu..tp aku happy dpt jmpe kwn2 yg satu ketika dlu penah rapat, penah bertegur sape, penah bersua muka . Walaupon da jarang jmpe, tp msih kenal dan jugak msih ingin bersalam2.. tu lebh elok kn dari org yg penah kite rapat, penah bertegur sape, penah bersua muke dlu, kini jmpe wat2 tak kenal..huhu an an an..
ha dan paling aku suke adalah posing time… yg penting aku suke cameraman biha sbb amik gmbr kiteorg dgn bnyk nye..wakakakka..'biha nk gmbr kami yek bersame2 mu tadi’ ko bajet biha dgr la rintihan ati ko ni fawah? hhuhu.. I hope so.. tkpe seb bek ade gmbr2 kat camera yan, amy n dikna..hihi.. “kowang upload cpt2 k” tahniah sekali lagi biha..wuwu

oh yer, teringat pulak, tahniah jugak untuk tok wan yg sudah pon bernikah pada 1.10.2010 yg lps, dan hari persandingan nye pada bln 11 nti.. semoga berkekalan hendaknye..amin...
antara gmbr2 yg di curik kat FB


chantek..bee dan herry


 antara yg hadir...

huhu ni je dlu.. gmbr lain tgu photograper yg lain upload ek!!

2 comments:

ezadikna said...

haha kecoh la lu fawah...tibe2 sama jek entri...hampeh tul...tp bab ko puji tu tlg skit ek...ko kutuk jugak ade la...btw, sape yg ko ckp cantik tu?? aku tak dgr pun...nampak sgt tipu...hahaha

Anonymous said...

hahaha... tu la psl..sebok gak nk wat entri ni..hehe.. we ade la..aku puji diri sendri..kahkah hihi
* (fawah yg mls nk log in)