Sunday, September 26, 2010

berbuka di village view bangi bersama family tercinta...

hurm 31 ogs yg lps,sempena merdeka aku dan family berbuka di luar..di sebabkn ari tu cuti, aku dan family sebok bersoping sna sni.. kalau da bersoping dr pagi da tentu² tak larat nk msk di rumah..maka, hanya berbuka di  lua shj...bgus cadangan aku, sehari sebelom tu wat la tempahan kat village view jalan reko.. da biase sgt kot mkn kat VV ni, tp selalu mkn yg kat bangi tu jekk... kali ni try pulak yg kat jalan reko tu.. ni kali kedua mkn kat situ..cm biase kiteorg order alacated.. menu cm biase la, bln ramadhan ni ade package..dan aku amik package ni, ikan siakap 3 rase, kailan ikan masin, sup tulang, tomyan campur, telur bistik, udang n sotong goreng, ayam mask merah dan juga air tembikai & fresh orange.. 1 set ni berharga RM170, tp aku amik 2 set, maka  sume nye RM240,.. ditanggung sume nye oleh abg ipar aku.. seb  baik..harga nye nice la.. dan aku pling suke udang n sotong goreng tepung die.. tak mcmbiase..yg ini lagi sedp..huhuhuhu.. gambr gelap, maka takde gmbr la tok buke pose kali ni...huhuhu.. turut serta pada ari itu, mak, abah, kedua² my sis, kedua² abg ipa, ank buah ku yg 2 org tu, mak long, n aku... kenyang..dan blik je trus ikot kakak aku g beli hp baru.. siot.. bile turn aku nk tukr hp lak ni??..sabau²..huhu

die beli yg ini... huh!!

No comments: