Monday, October 26, 2009

sekian lama..

morning!! lame rasenye tak login di blog sendri..huhu
seperti dijanjikan..akn ku upload gmbr sekitar bln puasa yg lps.. hurm.


























bkk pose ngan membe serdang yg ditaja khas oleh membe ku!! huhu....






























bkk pose ngan membe opis ku...bdk2 bendahari UPM... ni la muke2 nye..huhuh
















bukak pose ngan kwn2 serdang yg lagi satu!! hehe


seronok bile hang out ramai2 mcm ni.. harap2 tahun dpn akan ade lagi majlis berbuka pose ramai2 cmni!! kerana jadual ku yg agak bz jgk sewaktu di bulan puase, ade jgk aktiviti buka pose yang tak dpt aku sertai...sory u all.. sory kwn2 kolej..sory kwn2 pkn..huhu..insa'allh tahun dpn akn ku luang kn mase tok kamuh2 yek!!

ramadhan berlalu...syawal yg ditunggu telah pun tiba.

lain pula aktiviti di bln syawal...
seperti biase..bile raya je..msti la tak sbr nk balik ke kmpg.. tiap-tiap tahun menjadi kebiasan aku dan keluarga akn baraya di Melaka bersama2 sepupu sepapat ku!! tahun ini adalah tahun kedua aku beraya tanpa nenek yg kusayangi.. walaupon beliau tiada..kami sedara mara akn juga pulang ke kmpg beraya di sana.. tergiang2 suara beliau ketika memberi arahan semasa kami sebok2 memasak di dapur.. aku rindu saat itu.. :(( yang pergi tetap pergi... kite yg hidup ini perlu lah meneruskan kehidupan yg penuh liku ini!!
hurm...setelah seminngu beraya di melaka.. tibe mse pulang ke serdang kembali!! tak sbr rase nye nk beraya di serdang bersama rakan2 ku di sna..
ni aktiviti wajib tiap2 tahun..beraya bersama teman2.. wahh selagi tak abs raya, tiap2 mgu ade open house!! makan makan makan dan makan...huhu tp beshhhh.... walaupon aku mmg tak larat da nk mkn.. tp aku gagahi jgk beraya..huhu...






























































dan bile berakhirnya syawal..masing2 kembali seperti biase..kerja kerja dan kerja... huhuhu

No comments: